“הרגשתי כמו חשפנית”

היא באה אליי בסוף השיעור ואמרה לי שהשיעור היה מהמם אבל היא הרגישה בשיר האחרון שלא בנוח ובגלל זה עמדה בצד.

אני, שעברתי לא מעט בתקופה האחרונה, מה שמלווה אותי זה בעיקר כשאנשים אומרים לי משהו    והמשהו הזה לא בהכרח שלי לכן אני לא לוקחת שום דבר באופן אישי.

חייכתי אליה ואמרתי לה ש”נכון, יכול להיות שכך הרגיש לך, אני מבינה, השיעור שלי באמת שם דגש על נשיות, העצמה וסקסיות ובכל זאת אנחנו רק נשים בקבוצה אז למה לא להשתחרר בעצם?” היא ענתה לי ש”תלוי איך את רואה נשים, ולה זה הרגיש כמו חשפנית”.

כאן הבנתי שאין לי על מה להתווכח, זוהי הרגשה שלה.

אמרתי לה בנימוס שזה הפלייליסט שלי ויהיו עוד שירים כאלו ואחרים בהמשך ושאני מכבדת את ההרגשה שלה וכמובן שלא אעלב אם תרגיש צורך לשבת בשירים מסויימים.

מצאתי את עצמי חוזרת עם ההרגשה הזו הביתה.

כמדריכה אני רוצה “לגעת” בכולם, שזה יתאים לכולם, שתהיינה דרגות קושי שונות, שיתחברו ושאוכל באמת להגיד זה מתאים לכולם.                    כאישה, אני לגמרי יודעת שגם גברים יכולים לעשות את האימון הזה בכיף וגם להקרע.

האישה שבי רוצה להעצים נשים אחרות, שיאהבו את הגוף שלהן, שיתמודדו מול המראה עם המבוכה הזו של להסתכל ולהגיד אני אוהבת את איך שאני זזה, אני נהנית, מבלי לחשוב ולהתבייש מי מסתכל סביב.

זו המטרה שלי בשיעורים, אימון בכל הכח, לחטב את הגוף ויחד עם זאת גם לתת מקום להנאה שבריקוד להבליט את הנשיות, להרגיש סקסיות.

רוב האימונים שיש בסטודיו או חדרי כושר מתמקדים בכוח, אירובי, שריפת קלוריות וכו’.. אני רציתי להוסיף ערך נוסף שאני בעצמי התמודדתי איתו כל חיי, DANCE LIKE NOBODYS WATCHING.

מאז שאני זוכרת את עצמי רוקדת תמיד פזלתי לראות מי מסתכל או תגובות על הריקוד, עליי.. והיום, אולי עם היותי מדריכה אני רוקדת כאוות נפשי בהנאה לא משנה מי מסתכל. מתחילה לרקוד ומתפרקת, עושה פרצופים תוך כדי ריקוד, טועה וממשיכה, מזיזה את כל הגוף, משתטה תוך כדי לפעמים, מאפשרת לגוף שלי להוביל אותי, לא מתביישת… בעיקר משתחררת.

אז תובנות שהפנמתי.. שלמרות שאני רוצה שזה ייגע בכולם יכול להיות שלא אצליח. יש כאלו שיאהבו ויש כאלו שלא וזה בסדר גמור.  מה שחשוב לי זה שמי שכבר כן מגיע ומתאמן יקבל ממני את הכל בתקווה שאצליח לתת את מנת האנרגיות היומית.

ואגב, שבוע לאחר מכן, אותה מתאמנת חזרה לשיעור, עשתה אותו כמעט במלואו, עדיין ישבה בצד באותו השיר אבל זה שלה לגמרי.

עכשיו את יכולה לרקוד איתי לבד בסלון, לרקוד איך שאת רוצה ולהרגיש הכי חופשיה שיש!

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *